zaterdag 3 augustus 2013


 Hier weer even een update dus.
Blokje weer mooi, en 2 kleuren toegepast. Vind ik zelf erg stoer staan.
Ik zit nog een beetje in dubio met de uitlaat bochten want er zit een klein deukje in de linker voor bocht en het is eigenlijk de bedoeling dat alles heel mooi wordt.  Of ik ga opzoek naar mooie rvs voor bochten of de andere optie. Voorbochten van een soes gs500 passen namelijk ook en die gaan onderlangs en dat opent ook weer nieuwe mogelijkheden voor het subframe waar ik anders niet de ruimte voor had.




oooh wat een mooie carbs.

Hier is het deukje goed te zien :-(

Zodra ik thuis ben ga ik het originele subframe eraf slijpen en even proberen of die schokdemper die mijn broer nog heeft liggen past. (ik kom hem halen broer) dan is de achterkant iets lager en kan ik beginnen om de voorvork in te korten. Voor en achter moeten evenveel zakken anders wordt het stuur gedrag misschien een beetje raar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten