woensdag 21 augustus 2013

Tankje xs650 op de XL. veeel werk

Ik heb dus voor een schijntje een tankje gevonden. Komt van een Yamaha XS650 af. Beetje roest aan de buitenkant maar dat geeft niks, jammer dat de verkoper hem een dag voordat ik hem kwam halen de tank liet vallen waardoor er nu ook een  klusje bij is gekomen. De vorm is iniedergeval mooi klassiek en ik denk dat het best mooi past op deze tracker. Nou ja past is een groot woord want dat doet ie nu nog niet maar daar hebben we de volgende oplossingen voor...



Dit moet er dus af om hem verder naar beneden te krijgen en om te zorgen dat ik bij het olie reservoir in de framebuis kan

En dit moet eraf zodat hij achter ook goed zit.

Soms moet je gewoon durven


En zo past hij wel.  Nu nog dicht lassen die handel

Let op olie reservoir en peilstok, past net zo.

Bij deze dus gelast. Viel zeker niet mee om de naden weg te werken en te zorgen dat hij niet lekt natuurlijk.

Best mooi zo zonder vels randen.

De andere 2 gaten doe ik als ik thuis ben want ik moest weer offshore.
Wordt vervolgd dus. Plaatjes van het uitdeuken volgen dan ook en ik ga met het subframe aan de slag. Het begint allemaal al aardig op te schieten zo.

3 opmerkingen:

  1. het houd je in ieder geval van de straat....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan broer. Zo doen die jongens van deusex het ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leker bezig, mijn neef is van de auto's overgestapt naar het ombouwen van een yamaha banshee met yamaha R1 remmen en dempers, dus nog niet helemaal van de vier wielen af maar het gaat de goede kant op
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1149121_204756673019384_109252877_o.jpg

    BeantwoordenVerwijderen