zaterdag 17 september 2011

Wiel past :-)

Jeah
Het wiel zit erin hoor!!

Heb bij de xr achterbrug de sleuven uitgefreest azodat ik toch de dikkere as kan gebruiken.
Beter dus.  Heb ook wat busjes gemaakt en alles zit nu naar behoren.
Ik heb de kettingspanners ook opgeboord naar de 20mm voor de as.





Met de ketting kom ik mooi uit. Moet nog wel een achtertandwiel zien te regelen.
Probleem is dat de naaf van een suzuki dr650 is en daar alleen tandwielen tot 43 tanden voor te krijgen zijn. Ik heb een 46 of 48 nodig. Dus ik denk dat ik een blind tandwiel moet aanschaffen en die pas moet maken. 

De remmerij die ik erbij heb gekregen is wel uber gaar. De rempomp kan ik zoiezo weggooien. helemaal rot en niet meer te redden. de remklauw is wel nog te reanimeren met een revisie setje en een nieuw cilindertje. Ik ga bij hemo van die mooie stalen remleidingen bestellen. ook voor de voorrem.

Was het weer voor even, ik moet weer naar zee dinsdag.
Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten